Notícies

A més de les notícies, podeu consultar la selecció de vídeos relacionats amb la gestió muncipal i intervencions de membres del Consistori a Actualitat informativa de l'Ajuntament, així com altres notícies de Sant Pere de Ribes a canalblau.alacarta.cat.

 
Esports

19/09/2023 11:54

L’Ajuntament de Sant Pere de Ribes organitza una bicicletada i una passejada popular aquest dissabte 23 de setembre que es duran a terme pel nou tram de carril bici i l’itinerari de vianants de la BV-2113, que uneix Ribes i les Roquetes. L’hora de sortida serà a les 10h i el punt de reunió a Ribes serà a l’Espai Blau i a les Roquetes, davant del pavelló.

Les dues sortides des de cada nucli es faran de forma paral·lela per tal que les persones participants puguin trobar-se al camí dels Cucons, on s’ubicarà el punt d’avituallament amb fruita i aigua i beguda isotònica. També es farà un lliurament d’obsequis i es realitzarà un sorteig de productes per a les persones inscrites en aquesta activitat. La inscripció és gratuïta i es pot fer a través del QR del cartell de l’acte (que trobareu a les xarxes socials de l'ajuntament)

Està previst que hi assisteixin l’alcaldessa de Sant Pere de Ribes, Abigail Garrido; el president delegat de l’Àrea d’Infraestructures i Territori de la Diputació de Barcelona, Sergi Vallès; els regidors d’Esports, Josep Moya i David Navarro, i la resta de regidors i regidores del consistori.

Desenvolupament de l'acte

09.50h.  Rebuda als assistents del nucli de Ribes a la bicicletada/passejada

              Punt de trobada: Espai Blau.

09.50h.  Rebuda als assistents del nucli de les Roquetes a la bicicletada/passejada

              Punt de trobada: Davant del pavelló.

10.00h.  Tret de sortida dels participants caminants.

10:15h.  Tret de sortida  dels participants bicicletada.

11.00h.  Trobada dels participants dels dos nuclis amb arribada al camí dels Cucons amb avituallament i lliurament d’una bossa amb obsequis. Després també es realitzarà un sorteig amb diferents regals entre els assistents participants inscrits.